Talisman
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

Talisman نسخه دیجیتالی بازی کلاسیک تخته‌ای با همین نام است که از یک تا چهار نفر می‌توانند آن را بازی کنند. در این بازی شما عازم مأموریتی خطرناک می‌شوید تا به گنج نهایی یعنی تاج پادشاهی دست پیدا کنید.

از میان ۱۴ شخصیت مختلف مانند جنگجو، آدمکش، دزد و یا جادوگر یکی را انتخاب کنید و در قلمرویی خطرناک با حریفان خود به رقابت بپردازید، هر شخصیت در نقاط قوت و ضعف و قدرت‌های ویژه‌اش منحصربه‌فرد است. 

 

ویژگی‌ها:

دارای حالت بازی چند نفره بر روی دستگاه

قابلیت بازی آنلاین برای ۲ تا ۴ بازیکن

می‌توانید با هوش مصنوعی بازی به صورت آفلاین بازی کنید

دارای جدول امتیازات

 

 

 



Jet Hog Racing
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

اتومبیل های قوی خود را برداشته و با دوستان خود مسابقه دهید . بدون شک برد در مرحله اول یک چالش بزرگ است ! شما باید تمام توانایی خود را به کار برده و بر این چالش غلبه نمایید . توضیحات فوق مربوط به بازی Jet Hog Racing  می باشند .

اتومبیل خود را انتخاب کنید و سپس مسابقه را آغاز نمایید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده است .

 

ویژگی های اصلی:

وجود چالش های بزرگ در بازی

انتخاب اتومبیل و مسابقه

گرافیک خیلی خوب

 

 

 



Formula Force Racing
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

در بازی اتومبیل رانی Formula Force Racing پیشرفته ترین و جدیدترین اتومبیل ها را انتخاب نموده و سپس با دوستان خود رقابت کنید . تمام تلاش خود را به کار برده و در مسابقات پیروز شوید .

اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا با دوستان خود رقابت نموده و بازی را به صورت آنلاین انجام دهید . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی و گرافیک به کار رفته در این بازی فوق العاده عالی می باشند .

 

ویژگی های اصلی:

وجود اتومبیل های جددید و به روز

گیم پلی جذاب و هیجان انگیز

گرافیک خیلی خوب

 

 

 



دانلود بازی اندروید Doom Buggy 3D Racing
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

Doom Buggy 3D Racing یک بازی مسابقه اتوموبیلرانی سرعتی و چالش برانگیز به سبک کارتینگ است:

مسابقه واقعی قدرت و سرعت! با اتوموبیل باگی خود گاز بدهید و از بقیه سبقت بگیرید، برای برنده شدن به اندازه کافی سریع هستید؟

با دارا بودن گرافیک شگفت‌انگیز و سرعتی باور نکردنی این بازی از بقیه بازی‌های اتوموبیلرانی متمایز می‌شود.

از موشک‌ها در مواقع مناسب استفاده کنید تا رقیبان خود را منفجر کرده و از دور خارج کنید. باگی خود را ارتقاء دهید تا قدرتمندتر و کنترل آن آسانتر شود. سلاح‌های خود را نیز می‌توانید ارتقاء دهید تا ویرانگری بیشتری داشته باشند.

 

 

 



دانلود بازی اندروید Drive Angry Racing 2
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

Drive Angry Racing 2 محبوب‌ترین بازی مسابقه اتوموبیلرانی برای اندروید در راه است!

این بازی با گرافیکی چشمگیر دارای یک ویژگی جالب به نام برگشت زمان است! با استفاده از آن در مواقعی که موفق به عبور از یک پیچ سخت نمی‌شوید و یا تصادف می‌کنید، می‌توانید دوباره آن قسمت را امتحان کنید.

مسیر بازی قابل تغییر است و بعضی عناصر در آن فرو می‌ریزند و یا منفجر می‌شوند.

 

 

 



نرم افزار آموزش 400 لغت پرکاربرد زبان انگلیسی برای تافل، (مخصوص موبایل اندروید) - The 400 Must Have
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

 

یکی از منابع مهم آمادگی برای تافل، کتاب The 400 Must Have Words for the TOEFLمیباشد. این کتاب شامل آموزش 400 لغت پرکاربرد زبان انگلیسی بوده و زبان آموزان را برایآزمون تافل آماده میکند.

 

در این مطلب، نرم افزار اندرویدی این کتاب را برای شما تهیه کرده ایم. به این ترتیب شما میتوانید در هر زمان که وقت آزاد پیدا میکنید آن را مطالعه کنید.

 

اما این نرم افزار فقط برای زبان آموزان تافل نیست. بلکه به درد همه افرادی میخورد که دوست دارند بایادگیری پرکاربرد ترین لغات زبان انگلیسی، توانایی خود را در درک مطالب انگلیسی افزایش دهند.

 

 

ادامه مطلب ...