اس ام اس های عاشقانه
اس ام اس های عاشقانه
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

 

 
نمیدانم چرا بیمارم امشب

سکوتی خفته در گفتارم امشب

غم اشک دلم آهسته میگفت

پریشان از فراق یارم امشب
.
.
.
به گزارش قلبم هوای چشمم

به علت ندیدن عزیزم تا لحظاتی دیگر بارانی میشود
.
.
.
هرگز به دیگران اجازه نده قلم خودخواهی دست بگیرند

دفتر سرنوشت را ورق زنند خاطراتت را پاک کنند

و در پایانش بنویسند قسمت نبود
.
.
.
ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من

ای حسرت روزهای شیرین در من!

بی مهری انسان معاصر در توست

تنهایی انسان نخستین در من!
.
.
.
از دوریت چه دارم غیر از دلی شکسته

ذهنی همیشه ابری ، فکری همیشه خسته
.
.
.

امشب ز غمت میان خون خواهم خفت

وز بسترِ عافیت برون خواهم خفت

باور نکنی خیال خود را بفرست

تا در نگرد که بی تو چون خواهم خفت
.
.
.

آگهی فوری

به یک آغوش گرم برای فراموش کردن سرمای زندگی نیازمندیم
.
.
.

( نوشتم دوستت دارم ، پرانتز را نبستم

بگذار این حقیقت تا ابد جریان بیابد …
.
.
.
کاش به جای جدایی مردن بود

چون مردن یک لحظه است و جدایی ذره ذره مردن
.
.
.
عشق یعنی رفتن از شهر بهار

با دو چشم تر ، به سوی روزگار

عشق یعنی بی رفایی های یار

عشق یعنی سال ها در انتظار
.
.
.
آسمونی رو دوست دارم که

بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره
.
.
.
اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست

من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست

مهربانم روزگارم ابریست

کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی
.
.
.

ای که گفتی آشنایی با غریبان مشکل است

آشنایی می توان کرد جدایی مشکل است
.
.
.
من از تبار تیشه‌ام با من غمی هست

در ریشه‌ام احساس درد مبهمی هست

جز زخم این دنیا نخوردم تلخ و شیرین

آیا در آن دنیا امید مرهمی هست؟
.
.
.
تنگی نفست را نینداز گردن آلودگی

دلت را ببین  کجا گیر کرده
.
.
.
 
 
 
.
.
 
.
.
 
بدنم موج برمیدارد روی دریای خیالت
کوبانده می شوم به ساحل تنهایی و شن های داغ خواستن
تو را درخود فرو می کشند و کفم بریده می شود از شوق شیدایی !
.
.
مشترک گرامی
تاریخ شارژ ارادت ما به شما تا وقتی نفس باقی است اعتباردارد !
“همراه آخر”
.
.
در هر ورق زمان نوشته ام : به یادت میمانم حتی اگر هزار صفحه از تو دور باشم !
.
.
تو مثل دعای مادرم از ته دل می آیی …
.
.
چشمهای تو یک مرض مسری دارند !
هربار نگاه میکنمت ، تب میکند وجودم …
.
.
صبحی که شروعش با توست ، خورشید دیگر اضافیست !
.
.
خوشبختی مگه چقدر چیز عجیبیه ؟!؟!
همین که کنار یک نفر بتونی خودت باشی خوشبختی !

.
.
تا می رود خشک شود عرق قلبم دوباره نامی از تو و باز هم تب می کند قلبم !
.
.
ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺑﻬﺖ ﻣﻴﮕﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﻴﺨﻨﺪﻱ …
ﭘﺲ ﻳﻪ ﺩﻝ ﺳﻴﺮ ﺑﺨﻨﺪ ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺗﻤﻮﻡ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﻱ ﻗﺸﻨﮕﺖ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !
.
.
کوتاه میگویم دوستت دارم اما از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم …
.
.
عزیز بودن آدمها به این نیست که وقتی می بینیشون چقدر از دیدنشون خوشحال میشی ؛ به اینه که وقتی نمی بینیشون چقدر دلت براشون تنگ میشه !
.
.
سلام به اون عزیزی که فاصله ها باهاش دارم
تو دفتر خاطره هام خاطره ها باهاش دارم
آرزوی دیدن اون صورت زیباشو دارم
آخر حرفمم اینه هرجا باشه دوسش دارم
.
.
اونی که تو دلم جاشه
با عشقی که تو چشماشه
ای کاش
مال من باشه
.
.
انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم …
تنها یک جمله : هنوزم دوستت دارم !
.
.
بزرگترین روانشناسان دنیایند دو چشمت !
اینقدر که امیدوارم می کنند به زندگی …
.
.
همه ماهر شده اند
یک نفر هزاران نفر را با هم دوست دارد !
اما من ناشیانه به یک نفر دل میبندم هزاران بار !
.
.
ﻣﻦ ﺁﻣﺪﻡ ﺑﻪ ﺩﻧﻴﺎ ﻛﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻢ
ﺧﺪﺍ ﻛﻨﻪ ﺑﺘﻮﻧﻢ ﻛﻪ ﻻﻳﻖ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻢ
.
.
نگاهم کن که بی نگاه تو جهان حتی به یک نگاه هم نمی ارزد !
.
.
من از عهد آدم تو را دوست دارم
از آغاز عالم تو را دوست دارم
چه شب ها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نم نم ، تو را دوست دارم
.
.
دلم برایت تنگ نشده اصلا
دوست ندارم ببینمت هیچوفت
خاطراتمان تکرار نمیشود دیگر هرگز
اما با تمام وجود دوستت دارم همیشه !
.
.
حکایت مخاطب خاص و ما حکایت برکه است و ماه
دور از هم و در دل هم !
.
.
باور کن فرقی نداره خواب باشم یا بیدار …
زیباترین تصویر پیش چشمانم همیشه آغوش توست !
.
.
وقتی که نیستی من و قلبم هر دو تیر می کشیم !
.
.
در این آشفته بازار هر چقدر هم که گران باشد باز هم میخرم …
نازت را میگویم !
.
.
در خاطری که تو هستی ، دیگران محکومند به فراموشی …
این را به همه بگو !
.
.
در این پیچیدگی ها ، من چه ساده دوستت دارم !
.
.
کاش دستانم آنقدر بزرگ بود که می توانستم چرخ دنیا را به کامت بچرخانم اما کسی را میشناسم که بر همه چیز تواناست ، تو را به او می سپارم !
.
.
به اون که رفته و دیگه هیچوقت نمیاد نیازمندیم !

.

.

.

.

.

يعقوب يادم داده است ، دلبرت وقتي کنارت نيست

کوري بهتر است از ديدن . . .
.
.
.
هوا هر چقدر هم زمستان باشد ، مهم نيست

تو زير لباس هايت ، تابستان داري . . .
.
.
.
اينکه دوستم داشته باشي مثل اين است که

عابري در پياده رو ناگهان در آغوشم بگيرد

همين قدر بعيد…همين قدر ممکن… !
.
.
.
عاشق شده ام بر تو ! تدبير چه فرمايي؟

از راهِ صلاح آيم؟ يا از درِ رسوايي؟
.
.
.
يادت باشد

به خوابم آمدي

بيدارم کني بِبوسمت!
.
.
.
به سلامتي کسي که هميشه آخر اس ام اس هاش اسمشو مي نويسه

چون ميدونه هيشکي شمارشو Save نکرده
.
.
.
اين چيست که چون دلهره افتاده به جانم

حال همه خوب است ، من اما نگرانم

اي عشق ! مرا بيشتر از پيش بميران

آنقدر که تا ديدن او زنده بمانم
.
.
.
چشمانم را به ابرها قرض مي دهم

کافيست عکست را نشانم دهند

خشکسالي چند سال اخير را جبران خواهم کرد
.
.
.
من رسم دوستي ام مثل نان نيست

که گرمش سر سفره دل باشد

و سردش سهم نمکي

چه گرماي حضورت و چه سرماي نبودنت را دوست دارم
.
.
.
چو قلب شب تاريک تنهايي هايم دوستت دارم

چو بامداد خوش دوستت دارم

به ياد تو و يادهايت شب نشستم بيدار

چه خواب باشم چه بيدار باشم دوستت دارم
.
.
.
کفش ها چه عاشقانه هايي با هم دارند !

يکي که گم شود ديگري محکوم به آوارگيست . . .
.
.
.
او راحت از من گذشت

اگر خدا هم راحت از او بگذرد قيامت را من بپا مي کنم . . .
.
.
.
قفس يعني دهان من

وقتي زبانم روي اسم تو قفل مي شود . . .
.
.
.
زمستان سرد نيست

درد است

وقتي دست هايم

تنها خودم را به آغوش مي کشند !
.
.
.
در سينماي چهار بُعدي چشمانت

برنده ي هفته سيمرغ بلورينِ بهترين تماشاچي مي شوم . . .
.
.
.
فقط يکبار ميتوان عاشق شد

بار دوم ديگر خبري از جنسِ اصل نيست . . .

.
.
.
از سرماي زمستان نمي ترسم

وقتي به تو گرم است “دلم” . . .
.
.
.
پشت اين بـغض سنـگين … بيدي نشسته

کــــه خيـــال ميکرد… بـــا اين بـــادهــــا نميلرزد
.
.
.
ديروز : ما دو تا

امروز : من يکي ولي شما دو تا

فردا : بازم من يکي ولي شما سه تا

غم انگيزه ، نه ؟

.

.

.

بهار من تویی
حالا چه فرقی می‌کند تقویم روی میز
اگر پایان پاییز است،
آغاز زمستان است،
یا هر چـیز.
.
.
.
لبخندت …
دنیایم را تغییر میدهد
کافیست بخندی تا ببینی
چگونه در سردترین فصل سال
گل از گلم می شکفد
.
.
.
برای من
تنها با یک گل
بهار می شود
گل
روی تو … !
.
.
.
کاش
هرگز
ندیده بودمت!
لعنت
بر چشمی که
بی موقع باز شود…
.
.
.

شیرین‌ترین خاطرۀ
دنیا باشی
مالِ من نباشی
زهر می‌شوی
به کامم
بدجور…!!!!
.
.
.
چقدر ماه گرفتگی را دوست دارم،
شبیه توست
وقتی موهایت را روی صورتت می ریزی !
.
.
.
سفر
به فضا سفینه نمی خواهد
تو
بگو دوستت دارم
فضا با من ….
.
.
.
دمِ
چشم هایت گرم
با آن دوستت دارم های عاشقانه اش
از
زیر زبانت که نمی توان حرفی کشید …
.
.
.
این رسم زمانه است
که
من سنگ تو را به سینه می زنم
و تو
سنگِ دیگری را ….
.
.
.
این عاشقانه ها که به تو گفتم
کوه به کوه می گفت
بهم می رسیدند !
.
.
.
امسال
دو بار یخ زدم
یک بار
با آمدنِ زمستان
باری هم از رفتنِ تو….
.
.
.

“جهنم”
نبودن توست!
وقتی
بهشت بودنت
---
رویایی بیش نیست…
.
.
.
زندگی بی “تـــو”
.
چه فرقی میکند با مرگ…
وقتی نیستی,
هیچ چیز نیست
--
هیچ چیز!
.
.
.
بــوی مـاه مـی دهــی !
در آسمـانــم بمان !
.
.
.

اینجــا هیـچ قـرصــی
آرام بـخــش نیـستــــــــ
مگــر
قـرص روی مـاهتـــــــــ..

.

.

ایـنـکـــه
میـان دسـتـانَـت
لـحـظـه ای* چـشـــم هــــایــــم را بـبـنــــدم…
و دنـیــــا بـــه سکـوت صـــدای*
نَـفَـس هــایَـت فــــرو رَوَد
نمیــــدانــــــی* …
چه هـیـجـــانــــی* ست …

* * *

میتوانم دنیا را یک دستی فتح کنم

به شرطی که دست دیگرم را تو گرفته باشی . . .

* * *

مشترک گرامی !

تاریخ شارژ ارادت ما به شما تا وقتی نفس باقی است اعتباردارد !

” همراه آخر “

* * *

همه میگن عشق یعنی

دوست داشتن ..

اما

من میگم عشق یعنی

یکی مثل تو داشتن . . .

* * *

لحظه‌ های با تو بودن … از عمرم حساب نمی شوند

از آخرتم حساب می شوند ، از بهشت . . .

* * *

چهار فصل که حرفه …

فصل پنجمی هست به نام تـــــــــو ، به هوای تـــــــــو

* * *

تمام حرف ها پشت سرت بود ، به دنبالت الفبا را قدم زدم ؛ تو حرف نداشتی !

* * *

گرمایی بودم همیشه ، ولی بین خودمان بماند

سرمایی می شوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد !

* * *

تو از موسی پیامبرتری !
به جای اشاره نگاه کردی ، به جای دریا دل من شکافته شد …

* * *

عاقبت یک روز که نزدیک است ، از دنیایی که در آن بی تو مرده ام زنده خواهم شد ، به سویت خواهم دوید و تا ابد در آغوشت جان خواهم داد !

* * *

راه که میروی ، عقب می مانم نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم ، میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم ، میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد …
تو فقط برای منی !

* * *

دلم خیابانی میخواهد هزار طرفه به سوی خانه تـــــــو !

* * *

چقدر کم توقع شده ام ، نه آغوشت را می خواهم نه یک بوسه نه دیگر بودنت را ؛ همین که بیایی و از کنارم رد شوی کافیست ، مرا به آرامش می رساند حتی اصطحکاک سایه هایمان کافیست !

* * *

 

هـمه در دنیـا کـسی را دارنــد،بــرای خودشــان

“خــُسـرو” و “شیـــرین” . . . “لیـلی” و “مـَجنــون”

“رامیـن” و “ویـس” . . . “پیــرمــَرد” و “پیرزَن”

“تــو” و “اون” . . .

“مــَن” و “تــَنهـآیی . . .”

* * *

آب رسانا نیست

وگرنه زیر باران

به تو رسیده بودم . . .

* * *

از تـــــمام دنیـــــــــا

شانــه ای مــی خواهـم برای ســـرم ،

و ســــری بـــــــرای شــــــــــانــ ـــه ام !

کســی خستــــه نیسـت از این بالــش هــای پری ؟!

* * *

حس بودنت قشنگ ترین حس دنیاست

تو که باشی ..

هر روز را .. نـه!

هر ثانیه را .. عشق است !!

* * *

 

خون می چکد از تیغ نگاهی که تو داری

فریاد از آن چشم سیاهی که تو داری

هرچند گلی نیست به خوش چشمی نرگس

در خواب ندیده است نگاهی که تو داری . . .

* * *

خـاتـون

بگو که حضرتِ خالق

خودش تو را وقتی که آفرید

چه مدت نگاه کرد ؟؟!

* * *

وقتی خسته ام

وقتی کلافم

وقتی دلتنگم

بشقاب ها را نمی شکنم

شیشه ها را نمی شکنم

غرورم را نمی شکنم

دلت را نمی شکنم

در این دل تنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد

این بغض لعنتی است …که میشکنم

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

Asemoon
ساعت23:57---10 مهر 1393

بعضی ها از دور میدرخشند!

نزدیک که میشوی

یک تکه شیشه ی شکسته ای بیشتر نیستند!!!

که باید لگدی بهش زد

تا از مسیر نور آفتاب دور شوند و چشمان دیگری را

خیره نکنند و گول نزنند!!!
پاسخ: ممنونننننننننننن از نظرتون


mahya
ساعت15:00---29 شهريور 1393
وبتون جالبه...
موفق باشید
پاسخ: ممنون آبجی


khatere98
ساعت15:20---18 شهريور 1393
خیلی وقته که دیگه نمیخوام توی این خلوت کسی دور و برم باشه

چرا کسی اینو نمیفهمه؟!

من تنهایی و خلوت خودم را با هیچ چیز عوض نمی کنم

می فهمید؟
پاسخ:ممنون لطف داریننننننننننننننننن


بهارنارنج
ساعت21:51---14 شهريور 1393
ﻓــﮏ ﮐﻨﻢ ﻧﯿﻤﻪ ﮔﻤﺸـﺪﻩ ﯼ من ﺑﯿـﻦ ﻫﻤـــﻪ ﺗﻘﺴﯿـــﻢ شده !
به ﻫـــﺮﮐـﯽ ﻣﯿﺮﺳــﻢ ﯾـﻪ ﺣﺴــﯽ ﺑﻬــﺶ ﺩﺍﺭﻡ

پاسخ: ممنون از نظرتوننننننننننن


angella
ساعت21:38---13 شهريور 1393
به سلامتی تو
تویی که این متن رو میخونی
تویی که دلت شکست
ولی مرام داشتی تنها موندی....
اما معرفت داشتی....
تو دختری که تو این روزای سخت
از خیلی از نامردای مرد نما مقاومتری و محکمتری....
تو پسری که تو این روزای سخت
از خیلی زن نما های سنگدل با احساس ترى لطیفتری
نه میگم بی خیال نه میگم خوش باش...
بابت خوردن مهر با ارزش آدم رو پیشونیت داری بها میپردازی
به نظرت نمی ارزه؟
می ارزه خوبم می ارزه....
به سلامتی تو...

پاسخ:لطف دارید ..ممنوننننننننننننننننننننننننننن


angella
ساعت21:26---13 شهريور 1393

که خودم کـــوچ کنم از شهــــــرت …
تو خیــــــالت راحــــــ ـت … می روم از قلبـــت …
می شوم دور ترین خاطـــــــره در شبهــــــــــایت …
تو به من می خندی و به خود می گویی …
باز می آید و میســــــــــوزد از این عشــــــق ولی …
بـــــر نمیگـــــردم نه …
مــــــــــی روم آنجــــــــــایی …
که دلی بهر دلــــــــی تبـــــــــــ دارد …
عشــــــق زیباســـــــت و حـــــــــــرمت دارد …
تو بمــــــــــا

پاسخ:ممنوننننننننننننننننننننن


رومینـــــــــا
ساعت19:11---13 شهريور 1393
خیــــــــــــــــــــــ ــــلی عالی..میسی
پاسخ: ممنونننننننننننن...♥♥♥♥♥♥♥♥


شیما
ساعت16:01---13 شهريور 1393
حوصله نداشتم برم تو ادامه مطلب ولی همین آخری خیلی قشنگ بود
پاسخ: لطف دارین ممنونننننننننننننننننننننننن...ولی چیزای خیلی خوبی گذاشتم ادامه مطلب


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: