اس ام اس های تبریکی
اس ام اس های تبریکی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

 

 

اس ام اس های جدید و فوق العاده زیبا برای تبریک تولد عزیزان

*
*
ای قشنگ ترین بـــــهانه زندگی
تـــــــــولدت مبارکـــــــــــــــ
*
*


سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست
آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی
تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک . . .
*
*
اس ام اس تبریک تولد ۲۰۱۳
*
*
تنها بهانه نفس کشیدنم سالروز تولد آسمانیت تمام رزهای سرخ عشق میخک های صورتی وفا و یاس های سفید مهربانی را تقدیم وجود پر مهرت میکنم تولدت مبارک
*

اس ام اس تبریک تولد ۲۰۱۳
*

این اس ام اس ها از سایت جهانی ها

گرفته شده اند برای خواندن اس ام اس های بشتر

جهانی ها را در گوگل سرچ کنید

*

اس ام اس تبریک تولد ۲۰۱۳

*
هر روز برات رویایی باشد دردست نه دوردست ،عشقی باشد دردل نه درسر و دلیلی باشد برای زندگی نه روزمرگی
تــــــــــــــــــــــــــــــــــولدتــــــــــــــــــ مـــــــــــبارک
*

اس ام اس تبریک تولد ۲۰۱۳
*
در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید
امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .
امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،
چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.
تولدت مبارک
*
*
اس ام اس تبریک تولد ۲۰۱۳
*
*
امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم
که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .
تولدت مبارک
*

اس ام اس تبریک تولد ۲۰۱۳
*
امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت
قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت
فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . . .
*
*
اس ام اس تبریک تولد ۲۰۱۳
*
*
امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود
اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم
جز دلی که به من پس دادی
تولدت مبارک . . .
*
*
ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت
برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست
پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . .
*
*
اس ام اس تبریک تولد ۲۰۱۳
*
*
پشت هر کوه بلند،سبزه زاریست پر از یاد خدا وندر آن باغ کسی میخواند، که خدا هست ، دگر غصه چرا؟ آروز دارم : خورشید رهایت نکند
غم صدایت نکند
ظلمت شام سیاهت نکند
و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند.
تولدت مبارک
*

اس ام اس تبریک تولد ۲۰۱۳
*
روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است، بهانه ی زندگیم تولدت مبارک
*

اس ام اس تبریک تولد ۲۰۱۳
*
اس ام اس جدید تبریک تولد
*
اس ام اس تبریک تولد ۲۰۱۳

*
باز کن پنجرهها را که نسیم
روز میلاد اقاقی ها را
جشن میگیرد
و بهار
روی هر شاخه کنار هر برگ
شمع روشن کرده است
لمس بودنت مبارک
*

 

 

 

سفیدی برف را برای روحت
سرخی انار را برای قلبت
شیرینی هندوانه را برای عشقت
وبلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم
شب چله مبارک. 

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣Sms Shab Yalda♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

امشب جایی نری میخوام بشمرمت
جوجو یلدات مبارک


♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣اس ام اس شب یلدا♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣


محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، مبارک باد این شب اهورایی
روی گل شما به سرخی انار

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣Sms Shab Yalda♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند.

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣Sms Shab Yalda♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

شب یلدا شب بزم و سرور است / شبی طولانی و غمها بدور است
شباهنگام تا وقت سحرگاه / بساط خنده و شادی چه جوراست
یلدا مبارک

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣پیامک شب یلدا♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

شب یلدا همیشه جاودانی است / زمستان را بهارزندگانی است
شب یلدا شب فر و کیان است / نشان از سنت ایرانیان است
یلدا مبارک

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣Sms Shab Yalda♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست
شب یلدا مبارک!

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣اس ام اس شب یلدا♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر / زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر
شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق / رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق
شب یلدایتان پرستاره و پر خاطره باد

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣Sms Shab Yalda♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣


باور به نور و روشنایی است ،
که شام تیره ،از دل شب یلدا
جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد
یلدایتان مبارک

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣اس ام اس شب چله♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها
یلدایتان رویایی
روزهایتان پر فروغ
شبهایتان ستاره باران!
میان دوستان افتاده ای تک / رخت هندونه ،زلفت عین پشمک!
برایت می زنم اینک پیامک / شب یلدای تو ای گل! مبارک!

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣Payamak Shab Yalda♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

شب شما به شیرینی هندوانه
خندتون مثل پسته
و عمرتون به بلندی یلدا
شب یلدا مبارک

 

 

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣اس ام اس و پیامک شب چله♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

هندونه بده قاچ کنیم
لپاتو بده ماچ کنیم
غماتو بده چال کنیم
بخند تا ما حال کنیم
یلدا پیشاپیش مبارک


♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣اس ام اس های شب چله♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی
بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند.
یلدا مبارک


♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣Sms Shab Yalda♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

من امشب دارم می رم، فکر نکنم دیگه همدیگر رو ببینیم... منو فراموش نکن و به خاطر تمام بدی هام منو ببخش...
از طرف پاییز ، یلدا مبارک

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣پیامک های شب یلدا♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

ببین چگونه قناری ز شوق می لرزد
نترس از شب یلدا بهار آمدنی است

 

 

 

 

 

 

 

تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق

لبخند مهربان تو جا در تنم دمید

فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو

دست نوازش تو به فریاد من رسید

.

.

.

مادر

نمیتوانم کلامی در مورد اش بنویسم و عاجزم

فقد از خداوند میخواهم که

خـدایا بالاتر از بهشت هم داری..؟

برای زیر پای مــــــــادرم می خواهم

روز مادر مبارک

.

.

.

مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است

مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است

فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب

کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است

.

.

.

مادر خوبم  ، روزت مبارک

به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود

و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود

روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .

.

.

.

مادر ، تک‌واژه‌ای‌ست زیبا

مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست

قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد

مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا

آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد

.

.

.

مادر قسم بجان عزیز ات که هیج گاه

یاد شکوه مند تو از دل نمی رود

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک

نقشی تو هم دمی ز مقابل نمی رود

.

.

.

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش

که مهریش تا ابد در دلم جای دارد

تو بهترین گل ، میان شهر گلهایی

تو رنک آفتابی ، شب که می رسد

مسل ستاره گوییا مهتابی ، مادر خوبم

روزت مبارک

.

.

.

مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی

توی روزگار غربت با غم دل آشنایی

مینویسم از سر خط ای معنی بودن

منیویسم تا همیشه توی لایق ستودن

.

.

.

خدایا هرکه هستم هرچه هستم

به یک لحظه فدای مادرم کـــــــــن

.

.

.

خدا از خاک عشق تو رو سرشته

فـرســتـاده از آســمـون فـرشته

تـا در آغــوش امـن خـود بـگـیـرم

کـه ایـن یـک ذره جا مثـل بهشته

.

.

.

مادر زشیره ی دادی تــــــو شیـــر مــــــــادر

در پـــای نــو جوانت گشتی تـــو پیـر مــــادر

کانون زندگـــانی گـــــرم از محبت تـــــوست

آغوش گــــرم خـــود، از مـــا مگیـر مـــــادر

.

.

.

کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما

کیست مادر؟ بانی بنیاد ما

قلب او سرچشمه امید هاست

سینه او مشرق خورشیدهاست

.

.

.

مادر ای والاترین رویا ی عشق

مادر ای دلوا پس فردای عشق

مادر ای غمخوار بی همتا ی من

اولین و آخرین معنای عشق

.

.

.

زیبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا،

آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است،

کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد

وزیبائی است.مادر همه چیز ماست

مادر آن روح جاودانی است که

لبریز از عشق و

زیبائی است

.

.

.

زنم از دیده بر دل روی مادر

منم مست کمان ابــروی مادر

گل از خجلت نقابی بر رخش زد

چو آمد عطر مشکین بــوی مادر

.

.

.

تو نمایانگر الطاف خدایی مادر

مروه و حج و صفایی مادر

زیر پای تو بهشت است بهشت

باز هم طفل توام ،هرچه کردم ، چه زیبا و چه زشت

.

.

.

مادر تابلوی آفریدگار است . تار و پود روح مادر را از مهربانی بافته اند.

عشق مادر هدیه بزرگ خدا به انسان. پس قدر این هدیه بزرگو ار را بدانیم .

.

.

.

هر لحظه در برابر من اشک ریختی

از چشم پر ملال تو خواندم شکایتی

بیچاره من، که به همه ی اشکهای تو

هرگز نداشت راه گناهم نهایتی

 

.

.

.

بوی بهشت می دهد دست دعای مادرم

سجده پس از خدا برم بر کف پای مادرم

اتش پاک عشق را دامن شوق می زند

در دل خام-سوز من حمد و نثای مادرم

.

.

.

تمام عالم امکان فدایت ای مادر

تمام عمر میکنم دعایت ای مادر

تمام روزی من از دعای خیر تو بود

وحاضرم که دهم جان برایت ای مادر

.

.

.

ای مادر مقدس و ای مهربان من

ای روشنی قلب من و دیده گان من

عشق و صفا و مهرومحبت نشان تست

ای پرتو امید به دل ناتوان من

.

.

.

تو گوهری که در کف طفلی فتاده ای

من، ساده لوح کودک گوهر ندیده ام

گاهی بسنگ جهل، گهر را شکسته ام

گاهی بدست خشم بخاکش کشیده ام

.

.

.

الهی من بمیرم جایِ مادر

به چشمانم بمالم پایِ مادر

بیاد لای لایِ بچگی ها

منم با هی هیِ هیهای مادر

.

.

.

سایه لطف خدایی مادر

معنی عشق و وفایی مادر

شعر من درخور تفسیرت نیست

اوج مهری و صفایی مادر

.

.

.

اى مـادر عـــزیــز کـــه جـان داده اى مــرا

سـهـل است اگر که جان دهم اکنون براى تو

گـر جـان خــویـش هــم ز بــرایـت فـدا کـنم

کـارى بزرگ نیست ، کـه بـاشـد سـزاى تـو

.

.

.

بعد از خدا ، خدای دل و جان من توئی

من،بنده ای که بار گنه می کشم به دوش

تو، آن فرشته ای که زمهرت سرشته اند

چشم از گناهکاری فرزند خود بپوش.

.

.

.

قسم بر اولین واژه ی هستی

که عشق ودین ومظهرم تو هستی

قسم بر دیدگانت شمع روشن

که هستی- گلی سرور به گلشن

.

.

.

دلم برای تو تنگ می شود مادر

برای وصف قافیه لنگ می شود مادر

بریدم از عالم و آدم , از این بختم

انگار قلب ثانیه سنگ می شود مادر

.

.

.

مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است

مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است

فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب

کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است

.

.

.

نه………….برای مادرت یک کاری بکن

فردا نه

…چند ساعت بعد هم نه

…چند ثانبه دیگر هم نه…

…همین الان

……برای مادرت یک کاری بکن

اگر زنده است دستش را

اگر به آسمان رفته است …قبرش را….

اگر پیشت نیست …یادش را….

اگر قهری…چهره اش را….

اگر آشتی هستی پایش را…

ببوس…….

 

 

 

 

 

 اس ام اس های تبریک ولات امام علی (ع) و روز پدر 

 

ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است
جان من، جانان من، روح و روان من علی لست
تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی
شکر لله حاصل عمر گران من علی است

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

پیامک تبریک میلاد حضرت علی
هر کس که شود داخل حصن حیدر
ایمن بود از عذاب روز محشر
جز مهر علی و آل چیزی نبود
سرمایه ی طوبا و بهشت و کوثر

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

ای تو کعبه را نگین/ یا امیر المؤمنین
ای تو خلقت را پدر/ وی خلائق را امین
کن نظر ز روی لطف/ به تمام پدران
روز سیزده رجب/ ای امیر مؤمنان
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

اس ام اس مناسبتی را در جهانی‌ها بخوانید
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
پدرم با صمیم قلب از تو تشکر میکنم ، نه به خاطر اینکه به من محبت کردی و جوانمردیم آموختی ، نه به خاطر اینکه راه و رسم مردانگیم آموختی ، به خاطر اینکه با آن سیلی که به من زدی ، عشق و صفا و آزادگیم آموختی . پدر جان روزت مبارک .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
پدر ، نام تو تکیه گاه من است . روز پدر رو خدمت شما پدر عزیزم تبریک عرض میکنم .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

اس ام اس های تبریک ولادت امام علی

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
این اس ام اس جهت تبریک گفتن بچه های کوچک به باباشون هست و برای بقیه سنینتوصیه نمیشود حتی شما دوست عزیز:
بابای من بهترین بابای دنیاست ، هی . بابای من روی سر همه باباهاست ، هی

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک . از صمیم قلب دوستت دارم .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
پدر جان با تمام وجود دوستت دارم . روزت مبارک .پیامک های تبریک تولد حضرت علی ،
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

جدیدترین اس ام اس تبریک روز مرد

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
نمک بر زخم من شیرین تر از خواب سحر گردد ، جگرها خون شود تا یک پسر مثل پدر گردد
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
بابای عزیزم ، روز پدر رو بهت تبریک میگم و صمیمانه بر دستای پینه بسته‌ات بوسه می‌زنم .

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

اس ام اس تبریک روز مرد ۹۲

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

بابا دوست دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم .

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

اس ام اس روز مرد

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
مکه پر شور و شعف/ کعبه می گیرد شرف
قبله را قبله نما/ آمده میر نجف
میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت،
اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب، مبارک باد.
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
زیباترین ولادت: تنها کسی که در داخل خانه خدا بدنیا آمد، اوست.
زیباترین نام: بنا بر روایات متعدد، نام علی مشتق از نام خداست.
زیباترین معلم: علی تربیت شده دست پیامبر (ص) بود.
زیباترین سخنان: به تعبیر بسیاری از بزرگان، نهج البلاغه برادر قرآن کریم است
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

اس ام اس جدید تبریک روز پدر

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
میدونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟ روز مادر طلافروشی ها شلوغ میشه اما روز پدر جوراب فروشی ها . . . میدونی شباهتشون چیه ؟ پول هر دو از جیب بابا میره .

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
تقدیم به پدر حقیقیمان، امام زمان-ارواحُنا فِداه:
ای سفر کرده ی موعود بیا / که دلم در پی تو دربه در است
جان ناقابل این چشم به راه / برگ سبزی به تو، روز پدر است
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

اس ام اس تولد امام علی خرداد ۹۲

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون
با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون
هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها
هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان / ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان
ای نام زیبایت همیشه اعتبارم / خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

اس ام اس روز پدر خرداد ۹۲

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
پدرم : منی که پدر شده ام می دانم چه رنجهایی برای من کشیدی. من می دانم که با چه سختی هایی نیازهای من را بر طرف کردی ، پدرم قسم به تمام روزهای سرد و گرم که برایم زحمت کشیدی دوستت دارم و خیالت برایم تکیه گاه است … روزت مبارک .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد و همگان را با انسانی آشنا کرد که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت روز پدر مبارک .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
روز پدر رو به بابای خوب دست و دلبازم تبریک میگم (هم اکنون نیازمند یاری سبز شما می باشیم)
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

اس ام اس تولد امیرالمومنین

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
اگه یه مرد تو این دوره زمونه باشه اونم تویی روزت مبارک .

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
روز مرد رو به مرد راستینی که مقام زیبای مردانگی رو درک کرده تبریک میگم . روزت مبارک
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی و… بسیار سخت است … پدرم روزت مبارک .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

اس ام اس تبریک ولادت امام علی ۹۲

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین حیدر کرار شیر خدا مولود کعبه وفرا رسیدن روز پدر را خدمت شما تبریک و تهنیت عرض میکنم .

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان، علی علیه السلام، مبارک باد.

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان ، ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان
ای نام زیبایت همیشه اعتبارم، خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

پیامک تبریک تولد امام علی

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

اس ام اس مناسبتی را در جهانی‌ها بخوانید

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم، اما امشب همه جملات را فراموش کرده ام، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
پدر عزیزم
از تو آموختم چگونه سبکبال زندگی کنم تا هجرتم نیز سبکبال باشد
این بالهای پرواز قناعت و امید و عشق را تو به من بخشیدی
فدای تو …
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

اس ام اس تولد حضرت علی ۹۲

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
بابا . . . جونمی ، عمرمی ، قلبمی . . . دوستت دارم و به شما افتخار میکنم . امید که سایه شما تا ابد بر سر ما باشد.
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
پدر جان روزت مبارک . فقط میتوانم بگویم دوستت دارم و از دور میبوسمت .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
بابا جون ، میدونم خیلی عذابت میدم ولی جوونیه و هزار جور شیطنت ، شما به بزرگیه خودت ببخش و بدون که از تموم وجودم دوستت دارم

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

اس ام اس ولادت امام علی ۹۲

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

حجت حق، از حریم حق، به امر حق عیان شد
روشن از نور رخش، ارض و سما، کون و مکان شد
خانه زاد حق ولادت یافت اندر خانه ی حق
حق به مرکز جا گرفت، باطل گریزان از میان شد . . .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

اس ام اس تبریک میلاد امام علی

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
هرکس که شود داخل حصن حیدر / ایمن بود از عذاب روز محشر
جز مهر علی و آل چیزی نبود / سرمایه ی طوبا و بهشت و کوثر
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
دل هر چه نظر به وسعت عالم تافت / جز نور تو در عرصه ی آفاق نیافت
هنگام نهادن قدم بر سر خاک / دیوار حرم به احترام تو شکافت . . .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

اس ام اس تبریک ولادت امام علی

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
.تمام لذت عمرم همین است
که مولایم امیرالمومنین است . . .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
آن شیر دلاور که زبهر طمع نفس / در خوان جهان پنجه نیالود، علی بود
شاهی که وصی بود و ولی بود، علی بود / سلطان سخا و کرم و جود، علی بود . . .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

اس ام اس تبریک روز پدر

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
حضرت علی (ع) فرمود: موج های بلا را ، پیش از آنکه بلا سر رسد، با دعا از خود رفع کنید.
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
نیستم بیگانه، هستم آشنایت یا علی
از ازل دل داده بر مهر و ولایت یا علی
تا جمال خویش را در کعبه حق ظاهر کند
پرده گیرد از جمال دلربایت یا علی
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

اس ام اس ولادت حضرت علی
دلم شده غرق سرور و شعف
کعبه شده بهر علی یک صدف
مرغ دلم رها شده به سوی
ایوان باصفای شاه نجف

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

اس ام اس تولد امام علی

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

ناگهان یک صبح زیبا آسمان گل کرده بود
خاک تا هفت آسمان، بغض تغزل کرده بود
حتم دارم در شب میلادت، ای غوغاترین!
حضرت حق نیز در کارش تأمل کرده بود
هر فرشته، تا بیایی، ای معمایی ترین!
بال های خویش را دست توسل کرده بود
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

اس ام اس روز پدر

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
دل هر چه نظر به وسعت عالم تافت
جز نور تو در عرصه ی آفاق نیافت
هنگام نهادن قدم بر سر خاک
دیوار حرم به احترام تو شکافت
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
زان سبب ماه رجب ماه خداست
که اندر آن میلاد شاه لافتی ست
شد رخش از کعبه ظاهر، عقل گفت:
” چون که صد آمد نود هم پیش ماست”

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

اس ام اس ولادت امام علی

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
حجت حق، از حریم حق، به امر حق عیان شد
روشن از نور رخش، ارض و سما، کون و مکان شد
خانه زاد حق ولادت یافت اندر خانه ی حق
حق به مرکز جا گرفت، باطل گریزان از میان شد
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
زد عشق تو خیمه در دل ما
حل شد زتو جمله مشکل ما
با مهر علی و آل بسرشت
از روز ازل خدا دل ما
ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان، علی علیه السلام، مبارک باد.

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس

سرچشمه ی عشق با علی آمده است
گل کرده بهشت تا علی آمده است
شد کعبه حرمخانه میلاد علی(ع)
کز کعبه صدای یا علی آمده است
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
میلاد امام علی (ع) آغازگر اشاعه عدالت
و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت
بر عاشقانش مبارک باد . . .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت
اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب(ع)، مبارک باد
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
پیامک ولادت حضرت علی(ع)
از دین نبی شکفته جان و دل من
با مهر علی سرشته آب و گل من
گر مهر علی به جان نمی ورزیدم
در دست چه بود از جهان حاصل من . . .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
دوبیتی ولادت حضرت علی (ع)
تا حبّ علی و آل او یافته ایم
کام دل خویش مو به مو یافته ایم
وز دوستی علی و اولاد علی است
در هر دو جهان گر آبرو یافته ایم . . .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
تا که بر لب نامت ای زیباترین، می آورم
آسمان ها را تو گویی بر زمین می آورم
تو طلوع آفتابی، من اذان مغربم
زیر لب نام امیرالمؤمنین می آورم . . .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
اشعار ولادت حضرت علی (ع)
میلاد مرتضی اسدالله حیدر است
جشن ولادت علی(ع) آن میر صفدر است
زوجی برای فاطمه حق آفریده است
این زادروز همسر زهرای اطهر است . . .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
زد عشق تو خیمه در دل ما
حل شد زتو جمله مشکل ما
با مهر علی و آل بسرشت
از روز ازل خدا دل ما
میلاد امام علی(ع) مبارک باد . . .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
زان سبب ماه رجب ماه خداست
که اندر آن میلاد شاه لافتی ست
شد رخش از کعبه ظاهر، عقل گفت:
چون که صد آمد نود هم پیش ماست . . .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
دل هر چه نظر به وسعت عالم تافت
جز نور تو در عرصه ی آفاق نیافت
هنگام نهادن قدم بر سر خاک
دیوار حرم به احترام تو شکافت
میلاد امام علی(ع) مبارک باد . . .

تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
نیستم بیگانه، هستم آشنایت یا علی
از ازل دل داده بر مهر و ولایت یا علی
تا جمال خویش را در کعبه حق ظاهر کند
پرده گیرد از جمال دلربایت یا علی . . .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
علی نجوای عرش کبریایی
علی مولود بیت ا…اعلی
علی آیینه ای از حق زمعنی
علی قربانی محراب خونین . . .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
شاهنشهی و شد نجفَت مرکز شاهی
ایوان تو نور است و جهان جمله سیاهی
گر پای کسی در حرمت جای بگیرد
از لطف خریدارشوی تو به نگاهی . . .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
سکان زمین و آسمان است علی
سلطان همه جهانیان است علی
گلواژه ی منشق از علی اعلاست
سر چشمه ی فیض بی کران است علی . . .
تنهایی,اس ام اس تنهایی,اس ام اس
زپشت پرده تا بى پرده یار من نمایان شد
ز شرم روى او خورشید اندر پرده پنهان شد
ولادت یافت اندر کعبه آن مولود مسعودى
که ذات پاک او مرآت ذات پاک یزدان شد . . .

 

 


نظرات شما عزیزان:

Asemoon
ساعت23:58---10 مهر 1393
سلام خیلی خوب بود موفق باشی . بازم اگر دوست داشتی بهم سربزن
پاسخ: ممنونننننننننننن لطف دارین حتما بهتون سر میزنم


funny
ساعت14:12---18 شهريور 1393
وب خوبی داری.عااااااااااالیه

پاسخ:ممنوننننننننننننننننننننننننننننننن


خادم کوی بی بی زینب
ساعت21:23---16 شهريور 1393
با تشکر از شما
پاسخ:ممنون از نظرتون ..لطف دارین


شیما
ساعت14:14---14 شهريور 1393
این روز ها شیرهم راضیه با دمش بازی کنند ولی با دلش نه!!
پاسخ: ممنون از نظرتونننننننننننننننن


شیما
ساعت14:13---14 شهريور 1393
من آپــــــــــــــم
پاسخ: ممنونننننننننننننننننن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: